My head is always spinning from this dizzy, blurry vision

Sitter inne på engelskan och tar det lugnt, tänkte skriva klart antingen kemin, fysiken eller svenskan. Hade förresten boksamtal idag och det gick bra, fick VG vilket var det högsta man kunde få. Så jag är skapligt nöjd. Snart är det dags för idrott och vi ska till Atlantum och gymma, det sköna med det är att det ligger precis vid skolan, det jobbiga är att jag hatar verkligen att gymma, och speciellt med en massa folk. Men det ska väl gå bra, så blir det körskolan en snabbis med Mia innan vi drar vidare på fotbollsträning. Var ju en hel vecka sen jag tränade sist och det känns inte bra. Nu måste jag komma igång igen, tror min tatuering tillåter mig att börja simma igen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0