Who's gonna save the world tonight?

Insåg att jag inte uppdaterat på ett tag, så nu är det väl dags igen.

Jag fick en sån galen träningsvärk i benen efter fotbollen, vaderna krampade vid varje steg imorse haha. Igår var jag även och simmade på morgonen innan min körlektion. Sedan gick jag till Johannas jobb för att låna hennes laddare och stannade även kvar och pratade lite under hennes lunch medans min telefon låg på laddning. Så mötte jag upp Anna och Mia vid körskolan och vi pluggade lite teori innan min bror bestämde att vi skulle ses. Så jag mötte upp honom och vi gick till donken för lite mat.

Idag har min dag bestått av jobb, och efter jobbet åkte jag in till Borlänge med en bunt CVn och delade ut dom på en massa affärer. Så får väl hoppas på det bästa, dock var det många av ställerna som redan när jag lämnade CVt sa att dom inte sökte någon för tillfället men skulle höra av sig om dom fick något ledigt. Blä. haha det visar sig. Jag var även till körskolan en sväng, har äntligen börjat vid datorerna. Så nu börjar även teorin närma sig, nu ska man bara klara av testerna där också. Nu ska jag glo på lite Gossip Girl och ladda inför morgondagens jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0