I wish I could just forget you, but I've realized its impossible.

Bussen var alldeles för tidig imorse vilket resulterade i en taxiresa betald av Dalatrafik. Skönt. Hade vikarie på biologin och hade som uppgift att kolla på en 53 min lång film om cellen, men eftersom den krånglade så bestämde sig David (vår vikarie) att köra lite frågesport och det gick från att vara seriöst med frågor om biologi till att vara mindre seriöst med frågor om sport, film, serier och musik.
Nu har jag snart bara två lektioner kvar, Kemi och Biologi. Dagen har gått relativt snabbt och när jag slutat så måste jag åka och hämta ut min lins hos optikern och sen ska jag nog hem och bara ta det lugnt, kanske sticka lite och kollar på Gossip Girl.
Imon kommer lönen och paket ska köpas för att skickas till USA samt julklappar. Nu är det inte långt kvar till jul och det känns väl lite mysigt även fast julstämningen ute inte är så stor, finns ju ingen snö. Nej nu ska jag jobba lite Historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0