Cause in the end, what are you without me?



Då var jag arton då! Mamma och pappa kom in och sjöng för mig lite, fick två böcker av dom. Nu sitter jag i sängen och tar det lugnt, har inte lika bråttom idag då jag inte ska med en buss förens 8.48. Lite sovmorgon är aldrig fel på sin födelsedag. Va lame jag känner mig nu när det första jag gör är att blogga haha, känn er speciella.

Nu är jag äntligen tillräckligt gammal att göra alla dom där sakerna man alltid velat göra, och framförallt kunna säga "jag är arton, jag bestämmer själv" haha hur många gånger jag nu kommer behöva säga det vet jag inte. Men mest pepp är jag ju över att kunna kolla på vad jag vill på youtube, inga mer "det här videoklippet kräver att du är minst 18 år gammal".. Underbart måste jag säga, haha då jag tycker vissa youtubeklipp har helt onödiga såna, så nu jäklar. Haha vad det lät hemskt, att jag skulle kolla på klipp med artonårsgräns.. Inget hemskt eller dåligt jag ska kolla på, utan mer.. Jennamarbles haha.

Så nu väntar 3 dagar av firande, idag tar jag det lugnt, har inget speciellt planerat men sen! Då är det tjejkväll här på fredag, krogen på lördag och så släkt och vänner på söndag. Så det blir mycket, men man fyller bara 18 en gång. Nu ska jag upp och göra mig iordning, för om en timme ska jag vara påväg till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0