Halkbanan, check!

Jag överlevde morgonen, med mindre köldskador på händerna, för fy vad det var kallt. Blåste och hade sig, så såfort man satte sig i bilen så var det värmen på, på full värme. Det gick faktiskt helt ok, min bils däck visade sig vara värdelösa. Haha, och jag gled som bambi på den hala ytan. Körde på ett "barn" och en "lastbil" också, haha nån som vill ut och åka i vinter? ;)
När vi kört klart fick vi gå in i ett rum och kolla på en bil som hade krockat med en älg och höra historien bakom den, sjukt. Sen fick vi prova att krocka/tvärnita utan bälte, i en såndär ställning med fyra bilstolar som släpps ner för en liten lutning i 7km/h. Vi fick även sätta oss i en upphöjd bil och känna hur det kändes att volta väldigt sakta. Värsta var ju när han stannade när vi var upp och ner och vi bara hängde där i bilbälterna. Haha men det var ändå ganska roligt.
Ikväll kommer mina närmsta kompisar hem till mig och det blir tacos, film och mys för att fira min födelsedag. Kommer nog bli grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0