I know you haven't made your mind up yet, but I would never do you wrong

Känner mig piggare idag och snart börjar Projekt och företagande, ska lyssna på en massa presentationer om miniprojekten vi gjort dom senaste veckorna. Sen är det dags för mig och Katha att börja på vårat UF. Rätt skön dag eftersom jag bara har den här lektionen, ibarb och matte idag. Ikväll blir det simma igen, igår var det så sjukt jobbigt. Efter bara 500m så var jag helt slut, men kämpade mig igenom 1.3km i alla fall men riktigt lång tid tog det. Idag satsar jag på 1.4 km, och hoppas på att jag ska orka mer idag.
Måste springa till Kupolen också och kolla på ett linne och lite sånt, förbi Lindex här på stan ska jag också försöka hinna. Nu börjar redovisningarna, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0