No one will never let you down



Projektdag idag, spenderade hela dagen med att jobba med Arbetsätt&Lärande i en grupp, vi skulle diskutera vad som gjorde en grupp till en bra och fungerande grupp och lite andra tester för att se vad vi tyckte och tänkte. Rätt chill och det är det resten av veckan kommer att gå ut på iprincip men för lite olika ämnen. Sö det är skönt.

Efter skolan gick jag först en sväng till banken för att fixa en bankdosa, men slutade med att jag blev nyckelkund och fick ett visa-kort också. Sen gick jag till körskolan en liten stund och träffade Mia innan jag gick till Maserhallen och simmade 1,8 km. Rätt skön dag, nu tänkte jag plugga lite psykologi och kolla på Gossip girl. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0