Close Your Eyes, Pray For Plagues


Jag älskar värmen som helt plötsligt bestämt sig för att komma till Sverige i början av Oktober, det får gärna stanna såhär..

Jag kom precis på att jag har svenska prov på måndag och det hade jag helt glömt! Så vem har inte pluggat? den här tjejen. Eller ja, jag är inte klar med alla frågor i instuderingshäftet.. Ska kolla över det sen, får väl bli komplettering i värsta fall.. Har haft så mycket plugg att tänka på att jag inte ens har koll längre, har saker i kemi, fysik, biologi, svenska, historia, engelska, matte, och psykologi som ska in eller presenteras dom närmsta två veckorna. I vissa ämnen är det inte bara en sak som ska vara klar, utan det är både inlämningsuppgifter och prov.. Shoot me now please. Men det löser sig, får skjuta upp på saker som inte är dödsviktiga och göra dom när jag har tid.

Nej nu ska jag dra mig upp ur sängen och äta frukost (kanske heter brunch när det är så sent.) och duscha och sånt. För senare ska jag åka och träffa mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0