You've taken pride in becoming nothing



jag känner sån galen trötthet nu för tiden. Varenda kväll runt 7 tiden så är jag så trött att jag somnar, vart jag än är, på bussen, i bilen, hemma, ja vart som helst. Det börjar bli lite jobbigt, orkar ju knappt koncentrera mig på någonting, jag som tänkte att jag skulle köra hem ikväll från Borlänge, och att jag skulle plugga lite. Ja det kommer INTE hända.

Jag har i alla fall pluggat lite teori på körskolan idag, har två pärmar kvar att avklara sen tror jag att jag kan börja på datorerna. Linnea fick ju sitt körkort idag så grattis på henne!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack!!! Snart din tur :D

2011-10-12 @ 23:17:20
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0