torsdag

Började dagen med ett psykologi A prov som faktiskt gick ganska bra. Sitter nu på historian och planerar min halloweenoutfit, ska vara tingeling. Vill ha en tyllkjol men jag har bara en svart hemma, funderar på att sy min egna, i vitt och grönt eller be mamma om hjälp. Till det funderade jag på en korsett, hittade en jätttte fin vit som jag funderar på att beställa hem. Så det blir nog att beställa en sån ikväll eller imorgon.
Fastnade på blocket igen vid hundvalparna, brukar göra det ibland. Skillnaden är att jag inte bara kollar på sådär max3kg hundar utan har blivit lite kär i större hundar, eller ja stora hundar. Så nu vill jag bara ta studenten, komma in på veterinär och flytta ner till Uppsala och börja plugga och köpa hund. Nån som vill skänka mig någon miljon till allt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0