when nothing else matters



Blev en kort shoppingtur med mamma på kupolen idag, vart ett par snygga kliklackar av mockaimitation från Scorett, en dust-it från nya hårproduktsaffären "Bellbox" samt en synundersökning på Spec Savers. Fick veta att min syn försämrats på höger öga så nu har jag för första gången olika styrka på mina ögon, så det gäller att jag verkligen håller koll på vilken lins som ska i vilket öga, haha innan har jag liksom bara tagit någon eftersom det är samma på båda ändå. Köpte lite frukt och grönsaksdipp också eftersom jag gått och blivit nyttig.

Insåg precis hur mycket skor jag har, klackar i alla fall.. Tror kilklackarna nu blev mitt tionde par av dom jag använder, har ett eller två par till som aldrig används nuförtiden så jag räknar inte med dom. Men skor kan man inte ha för många av. Nu ska jag göra något som jag skulle ha gjort imorse, nämligen träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0