Don't you ever wonder how we survived?

Idag ska jag och mina föräldrar göra något vi borde ha gjort för LÄNGESEN! Gå handledarkursen så att jag kan börja köra bil hemma. Alla handledarkurser va fulla både i Falun och Borlänge så vi beger oss till Hedemora istället. Så vi får hoppas på att vi får tillståndet fort.. Nästa vecka är det även dags för manöverbana och halkbanan, så det ska bli sjukt kul. Det går framåt och det känns superbra.
Idag är det även EXAKT 1 vecka tills jag fyller 18, förstår ni hur fort tiden har gått eller? Jag kommer ihåg när jag var så glad för att det var 1,5 år kvar tills jag fyllde arton.. Nu är det en vecka. Sjukt. Hej åldersnoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0