Forever was a promise you knew you'd never keep

Handledarkursen gick bra igår så nu ska vi bara vänta på tillståndet. Vaknade med världens huvudvärk och förkylning men tog mig upp i alla fall och nu sitter jag på psykologin. Vet inte vad jag ska göra då jag inte fått någon bok än och vi fick uppgiften att om vi hade en bok så skulle vi kolla upp några sidor..

Ikväll blir det månadens sista jobbpass, haha inte för att det finns så många dagar kvar på månaden men ändå. Nästa vecka är det mycket som händer, manöverbana, halkbana, UF-kickoff (för alla som ska starta ett UF företag), min födelsedag, massa firanden, och såklart krogen. Samt en del prov och inlämningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0