i've known it from the moment that we met

Godkväll,

Veckan har börjat helt okej, inte haft bästa dagen i skolan kanske men resten vart rätt bra. Jag och Issa drog till Crossroad efter skolan för att prata lite tatuering + att min navelpiercing är infekterad så jag skulle fråga dom lite frågor. Nu är det typ bestämt hur jag ska göra, alltså med min tatuering. Ska försöka rita upp en liten kladd så ni kan få någon bild eller något. Lär träna upp mina ritskills först.

Efter det så mötte jag familjen, alltså mamma, pappa, Kalle, Jakob och Madde utanför Coco Thai för att äta lite födelsedagsmiddag eftersom pappa fyllt år. Supergott, åt middagsbuffén vilket gick ut på att man plockade massa råa ingredienser på en tallrik och gav den till en kille som sedan stekte ihop en wok av det. Hur gott som helst, en förrätt på en vårrulle och efterätt bestående av glass och frukt ingick också. Toppen avslut på dagen!

Nu har det kollats på Idol från Falun! Hemstaden min. Och nu ska jag ladda för lite sömn, för jag tror jag ska in och gymma imorgon innan skolan börjar. Herregud hurtiga jag i farten.. Sköna är att jag ska bara vakna och klä på mig för fixa mig gör jag på gymmet. Jobbiga med det är att jag ska upp tidigt, men det får man ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0