Look how you want me now, when I don't need you




Ligger i min sköna säng och ska alldeles strax sova, har jobbat och sen åkte jag till Humlan och umgicks med Anna, Mia, Gina, Linnea, Hampus och Sebbe. Längesen man träffade så många av oss samtidigt. Spelade lite biljard och sen ägnade vi resten av tiden till att spela Wordfeud och Alfapet.

Imorgon är det finaldagen för några av lagen i Tunabro och jag har ofrivilligt anmälts till att jobba då, så jag ska låna en Tunabro tröja av Mia och sen ska jag visa småpojkar runt till deras omklädningsrum osv. Ingen aning hur länge jag blir där, men sen ska jag möta upp min bror någonstans och umgås lite med honom innan det blir att träffa gänget. Rätt skön dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0