I'm so high on misery, can't you see

Ännu en skoldag då, en rätt lugn en. Har ibarb nu, sen är det dubbellektion i Projekt och företagande som jag och min grupp i stort sätt är klara med så det blir väl ibarb tills vi ska redovisa. När min och Kathas grupp (vi är i olika grupper) är klar så ska jag och hon börja med vårat UF-företag och det är det enda vi behöver oroa oss för i den kursen. SKÖNT, så medans andra jobbar och sliter med inlämningar och prov så jobbar vi med vårat företag. Tänkte först inte göra ett UF i år, kanske inte nästa år heller. Men vi skulle göra ett projekt i Projekt och företagande så vi bestämde oss för att göra ett UF av det istället. Mer om det senare.
Efter skolan blir det körlektion och simma igen! Ska försöka orka styrketräna lite när jag kommer hem också. Man ska passa på medans motivationen finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0