There's plenty of light to go around

Fortfarande träningssugen, hade inte mina lungor eller vad det nu är gjort så ont hade jag inte suttit här nu, då hade jag varit och tränat fotboll som en jävla dåre just nu. Om jag känner mig bättre ikväll så blir det lite Cardio med min kära Android App! Får la se hur det blir. Har kollat priser på gymkort nu i alla fall, ett årskort på Nautilus (ingår motionssim) kostar 229kr i månaden eller 2895 kr om man betalar direkt. Inte så farligt om ni frågar mig, och tänk att kunna gå och simma hur mycket som helst?! Det är ju galet bra träning, och i need that.


Sorglig video som Gina la upp på sin blogg. Men värd att kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0