we are the children who can't be saved



Sådär en till måndag avklarad, fylld med elevledd idrottslektion med mig och Louise (vilket verkligen visat att jag INTE vill eller borde bli lärare. haha), lite teori och en körlektion som gick super + 1100m simning! Blev en stor kopp te framför Idol och nu är det dags att sova! Imorgon väntar ännu en körlektion och ska försöka hinna göra lite teori innan eller efter det. Sen blir det siming igen, jag är helt såld på att simma. Hur skönt som helst, jag har aldrig gillat att gymma eller springa för jag HATAR verkligen hatar att svettas. Så simning är helt perfekt, för man är ju hela tiden i vatten. Sen blir man utmattad på ett annat sätt än vad man blir när man springer eller gymmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0