You ain't seen nothing like me yet

Dagen vart bättre sen jag skrev sist, fick i mig lite choklad (lösningen på nästan allt), följde med Katha och Issa till Konsum för Katha skulle handla lite mat hem. Så begav jag mig mot solosången, sprang förbi Par i hjärter och Cross road också för att prata lite.. Jättesugen på en massa nu, piercing och tatuering! Kanske blir? I alla fall, Leena min sånglärare hade sin supersöta hund med sig så den lekte jag lite med innan vi började sjunga. Fick en ny låt också, "Make you feel my love", Adele har gjort en verison av den (inte 100% på att hon gjort originalet, ni kan ju rätta mig om jag har fel?). Supernice då jag skulle föreslå att jag ville sjunga lite låtar med henne i framtiden!!



Sen hämtade pappa upp mig och det blev Maserhallen för lite motionssimning. Alltid lika roligt att bli dumförklarad, men en halvtimme och 22 längder senare så begav vi oss till omklädningsrummen för att byta om. Hej träningsvärk imorgon! Sen mötte vi upp mina bröder för att äta lite lunch på en Indisk resturang i stan, sjukt gott och när vi var mätta så gick vi till bion för att köpa biljetter. Medans vi väntade på att den skulle börja så gick vi till hemmakväll, kollade på lite filmer och köpte läsk.



Vi var HELT ensamma i biosalongen, väldigt skönt om du frågar mig haha. Filmen var sjukt bra, och väldigt sorglig men absolut värd att se! Grymt gjord och ja, jag ska se den igen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jepp, Ohio it is! än så länge trivs jag hur bra som helst även om jag bor ute i ingenstans :D

Och tack så mycket! :)

2011-09-22 @ 02:21:41
URL: http://annahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0