En ny vecka, en ny start

Godmorgon!

Har precis vaknat och sitter och äter frukost i form av stekt ägg, en macka med ost och ett glas oboy (oboy är ett måste på morgon, haha). Ska försöka starta mitt nyttiga liv idag och har införskaffat mig ett LCHF bröd som faktiskt var rätt gott. Oboy är ju inte speciellt nyttigt över huvudtaget, men det är ju inte juice heller och ska jag välja något av dom att dricka på morgon så blir det oboy.



Om en timme börjar min lektion, har uppsatsseminarium på historian. Det absolut sista vi gör i den kursen, får hoppas att det går bra. Sen ska jag åka in till Borlänge och betala studentresan med mina kära vänner, och så får vi se vad jag hittar på efter det. Ska försöka hinna umgås lite med kaninen nu innan lektionen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0