My heart was like an open highway

Nu har jag skjutsat Tim till bussen, och ska nu försöka ta tag i min svenska uppgift, bara någon liten punkt kvar och sen får den duga. Mitt mål var att bli klar med minst två skoluppgifter innan skolan började igen, får se hur det kommer gå.

Imorgon är det Valborg, vad som sker är ännu rätt oklart. Spontana kvällar är nog ofta bland dom bästa, man vet inte riktigt vad som kommer ske, och man har inte skyhöga förväntningar på kvällen utan det blir lite vad man gör det till.

Men nu ska jag kämpa klart med den här uppgiften, och sen blir det nog lite New Girl eller Desperate Housewives innan jag går och lägger mig! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0