Promenad i Rättvik

Nu har vi gått en sväng upp till vår stuga och ner igen. Väldigt skönt, blev dock inga bilder, hade bara 3% batteri kvar så jag lät bli. Sitter nu och snorar som en tok, näsan bara rinner. Promenaden kommer inte kännas så jäkla värd imorgon när jag vaknar upp antagligen sjukare än jag redan är. Nu sitter jag återigen framför matten, bara 4 tal kvar sen är jag redo för prov imorgon. Får se om jag orkar tackla min kattuppgift också, eller om jag gör den i helgen.

Blir nog att sova tidigt inatt, hur trött som helst. Och imorgon blir nog en lugn dag, ska till Sandviken en snabbis efter skolan för att fixa en grej men annars ska jag nog bara vila. Men nu ska jag bli klar med detta och packa inför imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0