Second best is all I will know

Har för redan en och en halv timme sedan slutat skolan och kommit hem.

Dagen började med att det plingade på dörren, där stod jouren redo med alkotest. Blåste och gick och åt frukost, haha sen gick jag på vårt muntliga förhör på Kretslopp, fick tydligen ett "lite över VG" i betyg på det fast jag kände att jag mest sa konstiga saker. Sen hade jag lite över en timme innan lunch så gick hem igen och bara tog det lugnt. Såhär efter lunch har jag haft min sista Utrotningshotade arter lektion, vi gjorde en snabb utvärdering av kursen och såg en 40 min film om palmolja. Och eftersom jag var klar med allt och redan fått veta mitt betyg så fick jag därmed gå hem.

Har gjort lite fysikuppgifter nu efter att jag kommit hem och tänkte väl fortsätta med lite Sällskapsdjur och Engelska. Rolig torsdag, men vad gör man inte i sin ensamhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0