Tisdag

Körde hem Tim igår, och hängde på upp till hans mamma ett tag. När jag sedan körde hem honom så bestämde jag mig för att sova kvar här istället. Så imorse vid 9 åkte han till jobbet och jag har sovit vidare tills nu, och snart ska jag åka ner på stan och kika lite innan det är dags för lite Thaimat under hans lunch. Sjukt gott, har inte ätit thai på hur länge som helst.
Kanske blir en sväng till kupolen idag också, och resten av kvällen ska spenderas framför läxorna medans mamma är hemma. Dom åker till Italien imorgon och jag blir ensam fram tills fredag då jag åker ner till Göteborg. Så enda chansen att få hjälp med allt jag inte fattar är ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0