Underbar söndag

Haft en sjukt trevlig söndag.

Började med att jag vaknade upp bredvid världens underbaraste kille, sedan efter att ha sett klart på Valentines Day så mötte vi upp Linnea och Rick på Borlänge marknad och gick runt där en stund. Blev även två karuseller, haha fyfan va Rick skrek, och Tim lär väl aldrig förlåta mig. Haha aldrig sett dom så rädda någonsin. Sjukt kul!

Nu är jag uppe i Rättvik igen i alla fall, Skrutten har gjort sig hemstadgad och hänger i sin lilla bur och jag sitter och käkar jordgubbar.

Imorgon är det en timmes historia från halv elva till halv tolv som gäller, sen ska jag in till Borlänge igen för att betala av vår studentresa! Inte långt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0