Cravings; strawberries, nutella and whipped cream

Jouren knackade på för en stund sedan, det var tydligen städdag på internatet. Plocka upp runt omkring området. Berättade för henne att jag var sjuk, så jag slapp. Kändes lite taskigt, men är man sjuk så är man. Hela huvudet har kännts som en stor betongbit och näsan rinner som aldrig förr. Inte okej, nu när jag hade tänkt komma igång med träningen igen.

Tagit en paus från pluggandet också, ska försöka göra lite mer om en stund. Vill gärna bli klar med allting nu. Ska bara skaffa lite energi att göra något över huvudtaget. Och påtal om ingenting, hade kunnat döda för jordgubbar och vispgrädde just nu, hatar reklamer.. ÅH och nutella.. Fan hatar att va sjuk, annars hade jag sprungit ner på ICA på en gång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0