Finally Friday

Haft fullt upp hela dagen därav inget bloggande.

Började dagen med idrott där vi gymmade lite. Blev ett ben/rumpa pass, sedan skyndade vi hem för att byta om innan matten. Hela mattelektionen satt jag med mitt matteprov, det gick väl helt okej. Kanske kunde ha förberett mig lite bättre, men nu är det så. Klarade det i alla fall det vet jag. Sen spenderades dom tre sista timmarna som vanligt med lite fysik. Väldigt segt och jag höll på att somna flertal gånger.

Men nu är jag i alla fall hemma, Nikki försöker göra sig hemmastad här och jag har både hunnit att rengöra hennes bur och färga mitt hår. Äntligen är det lite mörkare igen. Ser ut att bli en lugn kväll, men vi får se vad som händer.

Sådär ser det ut nu, älskar att det ser ut som att jag är jättesmutsig runt ögat på höger sida, eller vid näsan/ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0