I'm halfway through my time here..

Haft två grymma dagar på kliniken och har ändrat mitt projektarbete IGEN.. Haha dock vet inte min handledare om det än.. Men nu har jag faktiskt startat och kommer hålla mig till detta. Förövrigt så mumsar jag i mig nyttig mat dagligen bestående av både frukt och grönsaker. Saker som jag inte trodde fanns i en Amerikans ordlista, men blev glatt överraskad. Imorgon ska jag bjuda hela familjen Lindborg på flygande jakob, och Jan har förberett en efterrätt som vi ska äta.
 
Förberedning och nersövning av en katt innan en declaw och kastrering
 
Imorgon ska jag även in till kliniken en snabbis på morgonen för att ta lite bilder förhoppningsvis till mitt projektarbete, sen tar jag nog ledigt för dagen för att förbereda allt för middagen och annat.
 
Tiden går fort och jag har redan varit här halva min tid, galet. Ska bli sorgligt att lämna Wisconsin-människorna (och det fina vädret..) samtidigt som det ska bli så skönt att få träffa alla igen. Ni är saknade ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0