Hundmys i Persborg

Sitter hos Mirja och Ellinor och försöker komma någonvart med engelskan. Himla seg uppgift, men tänkte i alla fall skriva ner allt jag ska säga. Ska göra en 5minuters presentation i iMovie som har något med vårt program att göra. Jag tänkte prata lite om vår resa till Kolmården för att göra det lätt för mig.

Ellinor har dom supersöta hundarna med sig som vi var ut och gick med på friluftsdagen förra året, Zelda och Wilma! Riktiga lurvbollar. Så dom har jag suttit och myst och lekt med, funderar på att kidnappa dom.. Fast, blir nog svårt att kidnappa två hundar på 50+kg utan att nån märker det..
Här är Berner Sennen Zelda, misstänker att Wilma är för mörk för att synas på bild då hon är lurvig och svart och det är rätt mörkt här inne. Men en sånhär är hon i alla fall:
 
Newfoundland är hon, tar upp i princip hela golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0