I kairo

Sitter just nu i Kairo med en skräckblandad glädje. Glädje över att snart, är vårt resande över, haha dock är folket lite läskiga. Kände mig precis som 4år då jag skulle på toa och en tjej öppnade dörren åt mig, visade mig till ett bås, väntade utanför tills jag var klar och sen stod hon och bad mig tvätta händerna medans hon tog fram papper jag kunde torka dom på. Som den svensk jag är kände jag att mitt lilla personliga space var inkräktat, men hon försökte väl bara vara artig.
 
Är förövrigt rätt dött här och om två timmar får vi börja kliva på planet men det är hela 2,5h kvar tills det faktiskt går. Så vi får se vad vi hittar på tills dess. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0