Kemi på ingång

Sitter i kafeterian på andra sidan och väntar på att kemin ska börja. Kom på den brilianta idéen att fråga om det fanns laktosfri mjölk i matsalen (är laktosintolerant) så att även jag kan dricka kaffe till maten. I snart ett år har mina klasskompisar tagit en kaffekopp och en macka efter maten medans jag suttit där själv med lite vatten och en macka. Så himla tråkigt, men nu visade det sig att dom faktiskt hade mjölk åt mig, så nu ska det ändras på. Jag ska inte längre behöva vara outsidern, haha.
 
Så ja, som sagt, tre timmar kemi väntar nu på eftermiddagen och sen blir det pluggkväll på riktigt för mig och Linnéa. Ska göra det jag aldrig gjorde igår (blev för upptagen med att gulla med hundarna), nämligen skriva ner allt jag ska säga på min engelskavideo och även göra klart matten! Har ju prov på torsdag. Sen är det väl en ekologiuppsats som ska skrivas klart också. Men en sak i taget..
 
Haha ser otroligt.. stel ut, men ja så här ser jag ut idag, fall ni undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0