I am just like you

Historia lektionen höll på i ca en timme, vi kikade på film och fick lite frågor vi skulle svara på. Vår lärare var borta och han som kom in och starta filmen sa att frågorna var som närvaro, lämna man inte in dom så hade man inte heller varit där. Så när filmen var slut så lämnade vi in frågorna och gick hem. Har gjort klart min sällskapsdjursläxa och fixat APUplats på Distriktsveterinären i Borlänge. Skönt, och fick min lönespec också och funderat lite hur jag ska spara ihop pengarna till resan i sommar utan att leva som en liten fattiglapp.

Nu tänkte jag sätta mig ner med lite matte, fysik och historia en stund och sen ska jag nog ta och dammsuga lite också.


Kommentarer
Postat av: louissa

fan va fin du är

2012-02-13 @ 21:16:09
URL: http://mariamelouissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0