planerplaner



Linnea drog med mig till gymmet för ett ben/rump pass, imon kommer jag inte kunna gå och hon kommer med största sannolikhet dra dit mig för lite mage/rygg imorgon också.. Är väl ganska bra ändå, måste ju bli fit for Alanya nu.

Sitter och funderar lite på mitt Projektarbete samt min APU, får se vad jag hittar på för det börjar ju bli dags att bestämma sig.. 4 veckor till APU, hatar att få veta saker sent. Men det ska väl lösa sig det med, och om projektarbete så måste jag prata med Linda lite.. Hon står nämligen för att jag ska kunna köpa "material" i så fall ;) material i detta fall är en liten kaninunge. Vad jag bestämmer mig för berättar jag när det är klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0