words match my deeds with brutal honesty

Har precis kommit hem från Historian, hade sovmorgon till halv 11 och slutade lite innan tolv. Väldigt skönt, nu är jag iprincip ledig hela dagen, om nu Birgitta är här idag så jag kan ha min djurkunskap grund kurs med henne. Ska försöka få klart svenskan, eller i alla fall hälften så har jag inte så mycket kvar imorgon.

Har gjort lite nödvändigheter också, typ ringt Falu Kommun, mailat min skola i USA och nu ska jag maila min gamla skola angående mina omdömmen och betyg, det blir ju lite svårt annars för mina nya lärare att sätta rättvisa omdömen på mig.. Men nu ska jag ta tag i det här innan jag ska springa och kika om jag har djurkunskap grund eller inte. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0