Oh don't lose your passion or the fighter that's inside of you



Har precis suttit och jämfört proteinprocenten i olika kattmater och fått veta att vi nästa vecka ska åka till veterinären och disikera katter, mysigt. Nu sitter vi hemma på vårt hål och jag har precis slängt in en tvätt i tvättmaskinen. Fixade så att vi fick 5an till tvn också, tekniska jag. Tur att Linnea har mig, hon hade nog inte klarat sig utan mig. hehe ;-) som tack vart jag medtvingad till gymmet ikväll..

Ringde precis till Persborg också för boende nästa år och vi ska dit och kika imorgon efter skolan, så nu håller vi tummarna. Måste dock hitta en tredje person som vill bo med oss då det är en rätt stor stuga med tre sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0