borlänge över dagen

Borlängeresan gjorde mig 2 par skor, 2 par örhängen och en studentresa rikare. Insåg imorse att sulan på mina uggs nästan helt hade lossnat så sprang in på skohuset och köpte mig ett par 100 kronors uggs bara för att, har inga större krav på dom än att jag ska kunna ha dom när det är lite kallt ute, typ nu i skolan osv. Sedan sprang jag och Gina in på Din sko och hittade ett par grymt fina skor som vi bara var tvugna att köpa.



En bild när dom sitter på kommer nån annan gång.

Sen skulle Mia, Linnea och Gina boka deras studentresa (som jag egentligen från början skulle följt med på), det visade sig att dom fick en väääldigt bra deal och att jag skulle hinna samla ihop pengar till det så jag bestämde mig för att hänga på i alla fall. Så andra juni drar vi iväg en vecka i solen och bara njuter.

Nu ska jag lägga mig och sova lite så jag orkar med mitt akvaristikprov imorgon.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0