jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Idag har vi spenderat dagen med att filtrera jord (väldigt dammigt för mina nytvättade jeans..) och sen lite Utrotningshotade arter. Efter skolan åkte jag och Linnea upp till husen vid slalombacken här i Rättvik för att kika på en stuga inför nästa år. Det var hur fint som helst och dom var supersnälla, och stugan är här med vår. Nybyggd, en stor altan, och allmänt nytt och fint. Så i Augusti flyttar vi in! Nu firar vi med lite plugg, chips och godis. Kan man inte ha fredagsmys tillsammans, så får man väl ha torsdagsmys.

Just nu funderar jag bara, varför i helvete ska jag kunna räkna ut sån här skit för?! Jag ska bli veterinär, inte matematiker. Och på tal om ingenting så är mitt projektarbete bestämt, jag ska köpa en kanin och träna upp den för kaninhoppning och för hoppningsvis kunna tävla i någon mindre tävling med den. Linnea ska agera fotograf till mig så bilder från hur det går kommer självklart upp på bloggen, men eftersom vi bor i en djurfri lägenhet just nu så kommer inte kaninköp bli aktuellt förens i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0