wednesday

Tack Mattias för kommentaren om tjejens namn, :) Uppskattat!

Dagen har varit relativt seg, på engelskan fick vi arbeta med de uppgifter vi hade och jag fick veta att jag slipper skriva uppsatsen i English in the world men måste göra presentationen, plus att läsuppgiften slipper jag också även om jag ska göra "extra reading"-uppgiften eftersom jag redan börjat. På matten gick det väldigt segt och jag kom inte riktigt igång, men förhoppningsvis så går det bättre på fredag.

Somnade när jag kom hem från skolan och missade vårt gympass, fast ärligt så tror jag inte att jag hade orkat i vilket fall. Får ta nya tag imorgon. Nu tänkte jag nog ta en dusch och sen gå och lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Sjukt fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-16 @ 14:55:11
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0