Byebye helix,

Utskriven från Helix nu då, har lämnat tillbaka nyckel, tagg, busskort och dator samt alla böcker. Känns otroligt skönt måste jag säga, men alla mina underbara vänner kommer bli så grymt saknade.. Kommer sakna att inte träffa dom varenda dag. Men men det blir att träffas på helger istället. Fick ju sovmorgon imorse också, gick dit till 12 och jobbade klart med kursen Projekt och företagande som jag förövrigt fick MVG i.


sånt här känns förjävla bra.

Har även hunnit med att storhandla allting till Rättvik, så nu är det bara att packa kläder och annat kvar. Men det fixar jag imorgon. Påtal om imorgon så är det jobb 06-15 som gäller, hörde något om att min bror skulle kika förbi. Men vad vet jag?

Nej nu ska jag slå på nån bra film och chilla, för imorgon är det uppstigning kl 5 som gäller.

Kommentarer
Postat av: Maria Nordvall

kommer sakna dig hjärtat! men hoppas du får det riktigt bra nu, det förtjänar du, love <3

2012-01-20 @ 19:50:45
URL: http://marianordvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0