Dreaming is believing



Trodde dagens pass på jobbet skulle bli lugnt, hade iprincip inga gäster alls mellan 06-12 eller ja, inte så att det blev jobbigt. Men efter tolv, då slog det till. Bums så var hela Falun på McDonald's och det var helt galet, stressade mig igenom dom tre sista timmarna, och nu hoppas jag bara på att imorgon blir lika lugnt och fortsätter så.

Nu på tal om absolut ingenting så har jag använt min Ricinolja i nästan en månad (började den 15de december) och eftersom jag ser mig själv varje dag så är det svårt för mig att se längdskillnad men jag känner en skillnad. Lossar inte lika mycket hår vilket även mamma kom in och berätta för mig nyss, brukar ligga en stor hårboll i duschen efter mig men nu låg det knappt några hårstrån alls vilket jag antar är tack vare Ricinoljan eftersom det är efter det som det blivit bättre. Sen känns mitt hår mjukare (inte för att jag hade ett behov av mjukare hår..) och det känns mycket mycket fräschare och skönare. Den femtonde är det i alla fall dags för en ny bild så jag ser vad det har blivit för skillnad, och såklart så visar jag er det här också, om det är värt att se.

Men nu ska jag mysa ner mig i min säng i min sköna älskade ziperall (bästa köpet 2011 utan tvekan) och kika på film innan det är läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0