monday,

Det har varit en så grymt seg dag idag. Strax efter inläggen jag skrev i eftermiddags så somnade jag och vaknade till av att Linnea kom hem. Så åkte jag, Linda, Carro och Jocke till Konsum och handla lite med handlingsbussen. Blev inte så mycket, lite klyftpotatis, beasås, tzatziki (va så grymt sugen på det imorse så var tvungen), lite gurka och majs osv. När jag kom hem satte jag mig vid köksbordet där jag fortfarande sitter i hopp om att få lite engelska gjord. Men det slutar med att jag somnar igen. Haha hopplöst, men det blir att lägga sig tidigt ikväll kan jag tala om, men först ska jag få klart engelskan så jag slipper sitta uppe med den imorgon.

Men nu ska jag dricka upp mitt te, sätta mig på mitt rum och försöka få det här gjort. Sen blir det en dusch också när Linnea duschat klart.



Vårat allrum/kök. Faktiskt väldigt rymligt även fast det kanske ser lite litet ut. Dock var det jobbigt att va två tidigare idag att laga mat i köket, när vi skulle göra två helt olika saker. Haha lite platsbrist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0