Sherlock Holmes

Simingen gick bra, simmade 1,5 km och lyckades simma 1km på 24 minuter vilket innebär ett nytt personbästa för mig. Känns bra eftersom jag inte simmat på en månad, och nu ska jag försöka komma igång igen. Har även fått tiderna för utomhusträningarna med fotbollen som sätter igång nästa vecka. Sköntskönt, dags att bli vältränad.
Efter simningen åkte jag, pappa och Kalle på bio (Jakob kunde tyvärr inte följa med) och vi såg Sherlock Holmes och den var hur bra som helst. Trodde inte jag skulle gilla den så mycket som jag gjorde men den var faktiskt riktigt bra, och rolig. Så den rekomenderar jag.
Nu ska jag spendera min kväll med att kolla på nya Pretty Little Liars avsnittet och kanske även How I Met Your Mother, men måste försöka sova i tid, ska upp och jobba imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0