One last day.



En väldigt lugn morgon på jobbet, allting var iprincip redan gjort när jag kom dit (eftersom det varit en gäst på hela natten) så jag hade absolut ingenting att göra förens det började rulla lite och då var det dags att gå på rast. Efter jobbet träffade jag Cornelia och vi gick ner till Ica Maxi så hon kunde köpa min försenade julklapp (haha hade önskat mig en ben&jerrys). Vi skulle umgås en sista gång, dock krasha jag i sängen av utmattning. Tycker lite synd om henne, haha här kommer hon och umgås med mig och jag råkar somna. Aja, sov i alla fall till runt 9 efter att hon åkt hem. Förstår inte hur jag ska orka jobba, träna och åka till Rättvik imorgon, kanske skippar träningen om det är så.

Som sagt så flyttar jag upp till Rättvik imon, ska bli spännande. Ska väl bli kul att se om mina "rumskompisar" (kommer inte dela rum, men boende) kommer dit imorgon eller om dom kommer först på måndag. Sen ska det väl bli rätt roligt att se vad det är för typer jag ska bo med. Men jag återkommer med det imorgon. För nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon igen, godnatt.

Kommentarer
Postat av: LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥

vill du få ett present kort på valfri affär?

klicka då in här: http://www.gratisklader.se/?r=201199 och bli medlem GRATIS!

Vill du läsa mer om det hela, klicka då in här : http://lgullarbergs.blogg.se/2012/january/gratiskladerseadsettnings.html#comment

2012-01-22 @ 17:32:15
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0