You won't bring me down, I've got my feet on solid ground



Igår var det dags för mig att åka hem efter min första vecka i Rättvik. Måste säga att jag stortrivs hittills och det känns superbra. På kvällen var det sen dags för lite firande av Johanna som fyllde 18 i onsdags. Så ut till Långsjön var det och sen därifrån vidare ut på S2. Galen kväll men fyfan va kul vi hade.

Idag fyller Jimmy år så ska nog dit och säga hej en snabbis och umgås lite med folket där, sen hade Becki i min förra klass fest så jag ska väl kanske dit och heja också. Blir dock en lugn och relativt tidig kväll skulle jag gissa. Men det visar sig.

Har även varit och röstat för första gången i mitt liv, och det jag röstade om var finlands presidentval. Är man finsk medborgare så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0