McParty i Västerås

Gårkvällen var grym. Allt började med en väldigt lugn bussresa upp tillsammans med mina fina medarbetare. Väl där fick vi lite smörgås och kaffe/te innan vi fick sätta oss inne i någonslags aula.

Det började med lite uppträdanden av en grupp iförda vita dräkter, sedan pratades det lite av de från mcdonalds samt av han som äger alla de 12 resturanger som var där. Tjejen som vunnit hela nordens "Voice of mcdonalds" eller vad det hette uppträdde och skulle snart åka till Orlando i Florida för att tävla i världsmästerskapen i den tävlingen. Sedan kom en föreläsare, och det var ingen mindre än Per Holknekt som infört skateboarding i Sverige, "uppfunnit" baggypants, varit världskänd skateboardare samt grundat märket Svea och Odd Molly för att nämna några framgångsrika saker han gjort. Det var sjukt intressant att lyssna på honom även om det kanske blev lite långt men han har gjort så mycket häftigt, lyckats med så mycket men kunde ändå visa att det inte alltid går bra, och han gjorde allt detta på ett väldigt underhållande sätt.


en grej dom vitklädda männen gjorde, dom gjorde en supercool grej senare men det syntes inte i kameran.. så då sket jag i att filma

Sedan var det dags för att presentera årets medarbetare, årets CSO restaurang och något mer. Tolv lyckliga personer vann då årets medarbetare, en från varje restaurang och förutom ett fint litet diplom så vann dom även en weekend i London tillsammans med varandra. Lät ju lagomt okej liksom.

Efter alla föreläsningar, tävlingar, dragningar och all underhållning så var det äntligen dags för middag. Det fanns kyckling, lammköttbullar, guacamole, tsatziki, bakad potatis med tillbehör och massa annat. En väldigt skum blandning men sjukt gott var det i alla fall. Under middagens gång så lottades lite fler klockor ut men även en Ipad, det värsta var att han som vann den inte ens såg det minsta glad ut över att få den.. Jag hade inte tackat nej precis.

När alla ätit klart och fått efterätt och allt sånt där så öppnade de dörrarna till en nattklubb som tydligen fanns i den byggnaden. Sjukt nice, och jag hade så galet roligt hela kvällen. Det är så kul att träffa nytt folk och det bästa med McDonalds folk är att ALLA är så galet öppna, trevliga och glada. Det är ju liksom det vårt jobb går ut på att vara, så det blir så naturligt och det är hur skönt som helst.


jag och fina Bosse på bussen

Nej nu har jag väl babblat klart om gårdagen, den var i alla fall jättelyckad. Nu tänkte jag spendera resten av min dag i soffan tills Linnea kommer hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0