Hollywood dream teens, yesterday's trashqueens

Om min första arbetsdag var stressig och fullproppad så var denna absolut motsatsen. Var klara innan lunch halv 10 och vi hade egentligen lunch kl 11, och låg före i schemat hela dagen. Skönt det. Imorgon är det mitt första kvällspass och det ska bli intressant. Bara 7 dagars inskolning kvar, sen ska jag klara mig själv i de tre områderna vi har.. Inte alltid det lättaste att hitta när man inte har något lokalsinne.
 
Mina favoritjeans har även spruckit till oanvändbarhet så imorgon får jag lägga ner mina pengar på ett par ordentliga, lite dyrare jeans som förhoppningsvis håller lite bättre.
 
Ikväll blir det att bara ta det lugnt, läsa lite Tommyland och kika på PLL. Kanske gräver fram chipspåsen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0