It's the happiness inside that you're feeling

Fick precis veta att mitt körkort kommit och att jag kan hämta ut det imorgon när jag kommit hem. Frågade pappa vart man hämtade ut det, och han svarade en gata jag ALDRIG hört talas om.. haha googlade och insåg att jag visst visste vart det låg, han kunde bara sagt att det var där vi brukade hämta paketen när jag var liten så hade jag förstått. haha jaja, nu vet jag vad den gatan heter också, så det är väl inte helt fel antar jag.

Sitter och läser igenom fysiken, jag är en mästare på att skjuta upp saker. Förstår faktiskt, men det gäller bara att komma ihåg allting imorgon. Har en tendens att få en blackout på just fysikprov och glömma ALLT jag trott att jag kunnat. Ska försöka göra de 3 kompletteringsuppgifter jag fick också, men det bör gå ganska snabbt.

Men snart är det i alla fall dags att packa och sen sova. Vi får höras imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0