Nu, till falun

Godmorgon

Har precis kommit hem från Historian, uppsatsen är klar och inskickad. Får hoppas att den duger nudå, kände mig i alla fall så klar som jag skulle kunna hinna bli. Om 15 minuter går min buss till Falun, ska dit och skriva teoriprov. Ska sitta hela bussresan och läsa på en sista gång, för att verkligen klara det den här gången. Får hoppas på det bästa.

Idag kommer Linnea hem också, så ikväll blir det väl att umgås med henne, hinner jag hem hit i tid så ska jag gymma men det beror helt på. Borde verkligen komma igång med gymmandet igen, var allt för längesen nu. Har bara blivit en gång på två veckor. Skärpning på oss.

Men nu ska jag springa iväg till bussen. Önska mig lycka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0