Söndag

Får dagligen hem en massa kataloger och broschyrer om studenten, vidare utbildningar och annat som för vilken 93a som helst skulle verka fullt normalt. Haha jag blir mest deprimerad av tanken, tanken på att jag har ett år kvar medans mina kompisar får ta studenten i sommar. Ta mig inte fel nu, USA året var det bästa jag gjort och jag ångrar det inte en sekund, men kan ju inte neka till fakumet att det svider lite att se alla ens vänner få hem sina studentmössor, leta studentklänningar och söka till högskolor. Men nästa år då , då är det min tur! Haha på ett sätt är det rätt bra, nu har jag ju ett extra år på mig att bestämma mig, leta skolor och utbildningar och annat som måste göras. Men det finns nackdelar och fördelar med allt och i det här fallet väger faktiskt fördelarna tyngre.

Har i alla fall precis käkat lite wok med familjen, och tänkte öppna min historiauppsats medans mamma gör lite våfflor. Fin dag, synd att den måste spenderas inomhus.

Kommentarer
Postat av: Fritiof

Skönt att man går i rätt årskurs nu då! ;) Men jag vet hur det känns, fast tvärtom. Typ när jag gick i 9:an fick alla andra hem broschyrer om gymnasieval och sånt, men jag fick inte det förrän jag gick i ettan och redan börjat gymnasiet för längesen! :P

2012-03-25 @ 19:17:01
URL: http://usafrillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0