Back in Rättvik

Nu är jag hemma i Rättvik igen, blev upphämtad för ca en timme sen och nu är Linnéa på utvecklingssamtal. Jag har efter henne, vilket borde bli vid 9.45, men Loman brukar tydligen dra över lite vilket inte förvånar mig.. Så vi får väl se när jag får gå dit, hon skulle smsa när hon var klar.

Ska kika lite på mina skoluppgifter medans jag ändå inte har något bättre för mig, och nu fick jag veta att Loman inte ens var där, så dom har inte ens börjat med sitt utvecklingssamtal än..

Ikväll tänkte jag börja gå till gymmet igen, var länge sen och måste komma igång igen. Supertaggad, och sen ska jag försöka dra med mig Linnéa ut på lite promenader på mornarna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0